Wednesday, June 3, 2009

Setelah Sekian Lama..

Wuaaa..
rasa bersalah pula pada diri..
sebelum ini tidak pernah ingin mencoret di internet..
Kenapa dari dulu lagi aku x mulakan coretan di sini..
Aku da tahu kewujudan blog..Ramai yang perkatakannya..
tetapi..Aku tiada ruang untuk berbuat sedemikian..

Sekarang..
Aku da ada ruang dan masa..
nak berjinak di tempat yang baru..
sebelum ini hanya menghabiskn masa di social network sahaja..
haha..Terlalu dungu aku dalam sesi ini..

wuaaaa..
pertama kali mencoret..
rasa mcm kekurangan idea..
apa la yang patot di lakukn di sini yer..
owwhh!! tidak mengapa..
aku akan belajar..belajar dari blogger tegar lain..
Bukan untk bergiat aktif..
cuma ingin mengikuti peredaran masa sahaja..

aku xsuke ketinggalan..
aku xsuke kekalahan..
aku xsuke penindasan..
aku xsuke penulisan..
aku xsuke penceritaan..
aku xsuke peniruan..

AKU HANYA SUKA CAKAP IKOT HATI AKU!
ADA AKU KISAH!!

1 comment:

  1. sbg seorg cikgu bahasa melayu...
    esok amik borang masuk tusyen class bm...
    class cikgu salmah..hahahaha

    ReplyDelete