Wednesday, June 3, 2009

Di hujung kebahagiaan




Bermula di sini..
Kenalan yang terkini..

Bermula di sini..
Bersama mendaki..

Bermula di sini..
Akan kekal abadi..










Aku nak mintak maaf..
Bukan ada buat kesalahan..
tetapi..berkaitan dengan tajuk entri kali ini..Aku pasti!! Ramai yang akan menyampah dan maki dengan tajuk entri kali ini..Peduli apa aku!! Da itu yang terkeluar di minda..
Aku teruskan sahaja menaip..Kalau nak maki serta jelek dengan tajuk entri aku..Maki laa dalam hati! Aku xkisah!!


""I have a hand, and you have another; put them together and we have each other.""

Rasa nak termuntah dengan letak quote di atas ni..Bukan sebab apa..Aku tidak pandai nak berdramatis macam ni..
Tapi quote itu aku tujukan khas kepada semua kawan-kawan aku..

Kawan Baru yang sungguh Hebat!
Kawan Lama yang ku Rindui!

Aku nak informal la!!
Terasa macam tidak kena dengan bahasa yang aku guna!
Macam Geli geleman untuk tatapan korang! Sampai da kene sound dengan rakan-rakan..

"" oopet! ape ko merepek ni""
"" bleh x kau gune bahsa yang selalu digunakan"""
"" ko gilerr ker??""
"" ape menda ko ni sial""
"" ko sapa nak berkata mcm ni""
"" damn!! xleh blah""
"" Hambar!! kene upgrade skit""
"" X menarik pon""

Padahal baru saja aku start..Da dapat cacian..serta makian free dari kawan-kawan..
Peduli apa aku! Da aku begini...tak kan nak bercakap style mat rock..Lu gua..bro..ape jadah! ohh!!
Tidak lah kan! Aku rasa lebih menarik bila begini..Walaupun ada rasa jauh dari personaliti aku..


kekal..indah..sudah

Mulai esok.
Aku xnak coret begini..
Mulai esok..
Aku start bertendang..
Mulai esok..
Aku mula menceritakan kisah silam..
Aku mula mengenang kawan-kawan lama..
Aku mula berkongsi idea..
Aku mula mengajar sesuatu yang baru..
Aku mula mencarot

Sebelum menutup secara rasmi sesi pengenalan aku ini.
Entri-entri sebelum ini adalah untuk menaikkan semangat untuk menaip..
Sekarang sudah ada semangat itu!
Akan ku teruskan!
Akan ku Hiburkan!
Akan ku bakarkan kawasan putih ini!!



1 comment:

  1. fuck...celaka...
    gelita dan derita...

    gelisah menjadi raja...
    resah menjadi teman...

    tertutup segala impian
    melahirkan hanya mimpi semata...

    perlu aku menangis?????
    sia-sia segalanya...

    afasfahmie.blogspot.com

    ReplyDelete