Saturday, June 6, 2009

Hilang.

Wah! kecian blog aku ni..Macam sudah tiada penjaga..Tanpa sebarang entri baru..Baik aku mengambil masa yang mencemburui aku ni dengan menconteng sesuatu! Sekarang..Aku sedang mengulangkaji untuk menjawap soalan-soalan mencabar esok. Aku tak belajar apa-apa lagi ni..Rasa macam malas sgt nak belajar..Xder mood! Xder Semangat! Xder air!

Air??
Owh! Sudah semestinya aku sedang kehausan sekarang..Rumah sewa aku sekarang xda air..Bukan air untk buat mandian..Tetapi..untk minum!! Semuanya malas nak masak air termasuk aku..Hanya tunggu seseorang yang rajin membuat air! Selepas tu..baru lah aku dapat menghilangkan rasa haus ini..kalau tidak! memang sampai esok la menahan kehausan yang teramat sangat ni!




Hendak cerita balik pasal kuliah serta ujian yang akan aku amek sok. Kuliah minggu ini terlalu padat! Dari isnin membawa ke sabtu..Semuanya di penuhi dengan kelas! tiada waktu untuk berehat walaupun setiap petang aku menghabiskan masa dengan tidur!! :)..Hari Ahad sahaja akan berehat seketika sebelum memulakan kembali kuliah pada isnin akan datang..




Lagrarian
Demand Analysis
Derive equation
t-Test
Regression
Elasticity
Demand!


Cis! Perkataan yang aku sedang hadap sekarang! Terlalu banyak untuk di ingat!! Tolong! Adakah aku mampu untuk menjawap segala soalan esok..Semoga aku boleh menjawap dengan penuh keyakinan esok.Walaupun sudah belajar dahulu. Tetapi masih tidak dapat kuasai dengan sempurna. Terlalu bebal ke aku ini? paling penting~! Aku memg seorang yang pemalas..

Sudahlah.
Baik aku sambung mengulangkaji. Harap aku tidak tertidur dengan nota-nota bersepah ini. Melayan hati dan fikiran di sini sampai tua la aku tidak pandai.

*** ucapan terima kasih pada si gemuk bulu kerana membuat air untuk aku***



No comments:

Post a Comment