Friday, June 12, 2009

00:01 apa ertinya


Tiada benda nak buat.
Tiada benda nak di cakapkan.
Baik aku berkongsi sesuatu di sini.

Aku jumpa lagu ni kat youtube.
Bila aku hayati.
Dalam maksudnya.
Terlalu asyik dengan lirik dan melodi..
tolong..sesiapa saja terangkan lagu ini kepada ku..
Aku masih samar-samar..
Lirik nya aku tidak berapa paham..
Video klipnya pun aku rasa macam ada sesuatu yang tidak kena.
Entahlah..




ST12 - Kebesaranmu


* tidak perlu la aku sertakan lirik lagu. Usha saja dalam video ini..Siap boleh berkaraoqe donk! *


1 comment:

  1. lagu nih bole tahan.. lirik tu mmg kurang jelas.
    klo nk diterangkan mungkin kefahaman tu sedikit berbeza terpulang dari arah mana sudut kefahaman. terserah. mahu difikirkan seperti mana. :)

    halusinasi mungkin membantu..

    ReplyDelete