Thursday, June 4, 2009

Orang kata..kata aku

Orang kata..hidup tu kena banyak cabaran..
Kata aku..hidup tu kena enjoi..

Orang kata..hidup tidak boleh tanpa wanita..
Kata aku..wanita?? bukan keutamaan..

Orang kata..hidup kena jadi orang berguna..
Kata aku..hidup kena jadi orang kaya..

Orang kata..hidup itu ibarat roda..
Kata aku..hidup itu ibarat menara klcc..



Tetiba je kan? Terasa macam nak jadi petualang bahasa..Tapi..aku tidak mampu lagi..Aku bukan suka membaca..apatah lagi mengarang..apatah lagi mengeja..Yang aku suka..hanyalah melepaskn apa yang ada di fikiran ku.."Usah hiraukan orang lain! teruskan dengan idea bodoh sengal aukukeko! persetankan manusia itu""

2 comments:

  1. Orang kata..hidup tidak boleh tanpa wanita..
    Kata aku..wanita?? bukan keutamaan..

    dat mean ur IBU als0 bukan keutamaan??
    jgn cepat lupa asal usul 0pek..

    ReplyDelete
  2. ibu..:(
    ibu..:(
    ianya tetap jadi kekasih hati ini..

    ReplyDelete